Blondin, brunett ?

BLONDIN SÅ FIN !
BRUNETT SÅ HETT !

två ordspråk ?
ialf så har jag alltid velat färga håret brunt , brunett you know !
Right now har jag cendré, trååååkigt !
Men jag har pappas hår så det blir mörkare med tiden .
Sen är det alltid fint med blondin , (de som passar i det ! ) , vilket jag nog är en av de som inte passar i blondin !
Men, det är sommar snart , solen lyser och ... HÅRET SOLBELEKS !
yes, det är snyggt det med , men då är det väl ingen ideé att färga brunette visst ?
You know u love me , M !


gottfolk , ni ser att det är mörkt så det är inte riktigt så mitt hår ser ut men,
lite mörkare än det, eller så, vad tycks ?

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410