blogging

Hejsan, var tvungen å blogga. folk klagar .. jappjapp. livet är som det är. skolan å så, imrn är det nationella prov och på torsdag lika så. på söndag är sista gymnasievaldagen. uschi vet inte vad jag ska välja. I helgen så har det nog inte hänt jätte mycket, jo i fredags hade lite mysigt med vänner kan vi säga? och på lördagen var jag på sining in the rain på kvällen, den var bra faktiskt ! och var hos farmor i söndags. dock missade jag då återträffen men typ ingen skulle gå sååå..  meeen får ialf träffa typ sex pers av dem på fredag ialf, men då är det även spelning - som jag måste få mer information om. helt omsammanhängande text kan jag tänka mig, men det är nog för jag undviker att jag behöver plugga lite ... yes .

sen så är pappa i estland tror jag, jag vet faktiskt inte riktigt, han har rest mycket med jobbet nu, tror ändå han har varit i fyra, eller fem länder senaste månaden så jag vet inte riktigt var han är haha :)
LÄNGTAR TILL THAILAND OCH SPORTLOVET I STORLIEN MED GRUPPEN ♥

nej nu måste jag nog logga ut här. pusspåer !

bara några veckor kvar & sen har jag spenderat klart mina sex år här!

Kommentera!
Postat av: BECAUSE YOU´RE WORTH IT

f i n b l o g g

2010-02-09 @ 15:18:18
URL: http://msjolund.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410