dubbelt upp.

Jag förstår inte ibland? I bloggen skriver jag kanske som högst fem procent av vad som händer i mitt liv. Vad jag tänker på, vad jag tycker om människor, hur jag mår, varför jag skriver det jag skriver, vad jag tycker om det mesta. Nästan allt lämnar jag utanför bloggen. Jag förstår inte hur människor kan lägga ut sig så mycket på internet, så alla människor kan läsa om dem, allt om dem nästan, veta vad de hatar, om det hänt något de mår dåligt över, något de inte kan snacka med någon om, att de överhuvudtaget mår dåligt. Folk kan tro så mycket men inte veta ett skit. Vad jag tycker om någon, kan vara rakamotsatsen av vad de tror. Allt läggs inte som svart på vitt, allt syns inte så tydligt som man kanske tror, de mesta utelämmnas, de mesta får ingen reda på, får ingen se, man kan inte lita på allting och bara tro att det är så det är. Det finns två sidor av allting.




Kommentera!
Postat av: Kan Dee Drawings

Kolla in min blogg ;) Och när du har gjort det så tycker jag att du ska kontakta mig på [email protected] för dina kontaktuppgifter..



Hihi ;)



Massa kramar till dig!

2009-09-07 @ 23:48:10
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410