25-27 September

Jo jag vet att jag inte varit speciellt aktiv, fastnat lite för facebook, medlem i sju dagar nu tror jag det blir ! + att min kamera är puttsväck, ingen aning om var den är , ingen annan heller. så har inga bilder eller outfits att lägga upp. + att jag inte haft tid, så här i nian är det ju mycket faktiskt ! Har minst en grej för varje dag denna vecka tror jag det blir.. jobbigtjobbigt. Men ska ialf berätta om de dagar jag varit oaktiv..

Fredag; skolan som vanligt och efter stack jag&hanna och träffade Malin, Agnes, Åsa & Johanna och fikade på muffinsfabriken, alltid lika gott. så satt vi där och snackade i två timmar kanske? sen drog hanna och jag hemåt. senare drog hanna & jag och träffade charlotte&saskia och vi strövade omkring med på söder. och seriöst usch, det var tre barn typ, kanske gick i femman, liksom 10/11 år som gick och rökte på medis och tyckte de var skit coola, vi började gå nära dem och snacka massa om typ "usch såg några idag som rökte typ någon som går i trean, patetiska de var. så jävla äckligt också!" låtsades snacka om några andra när vi pratade om de, de kollade liksom på oss skit mycket och verkligen ville att vi skulle se att de rökte och hur coola de var.. aja, sen drog vi hem ganska tidigt för saskia skulle se film på tv å sådära.

Lördag; var hemma och såg på tv sen stack hanna&jag och så köpte jag två koftor/jackor kan vi kalla det. Vid åtta mötte vi upp Kim. Så gick vi och tänkte ut mat och sådära. så köpte jag ialf ben n' jerrys Cookie dough skit besviken, den var verkligen inte god! Men vi såg ialf filmen Scream den var ju liksom skräck i pangpang, och typ bah "nej spring, kolla bakom dig!" och massa mördande ja.. sen såg vi "finding neverland" fast var väldigt trött.. sen sov ialf kim & hanna över. Ja that was that !

Söndag; åt frukost och sen stack de vid tolv. så har jag gått omkring i mjukiskläder och försökt plugga till engelska provet och så har jag sett priviliged & mannen under trappan. Nu har jag duschat klart och ska sova, börjar tio imrn . pusspuss!


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410