shut up .

Skolan har börjat och redan idag har jag fått reda på tre prov/inlämnings uppgifter som äger rum denna & nästa vecka. En tjej ur klassen har slutat, flyttat för hennes mamma flyttade.

 - Sen ska jag inte säga för mycket, men hur fasen kan man leva med säg själv när det enda man gör är att snacka skit om de människor du umgås med, ni ska bara veta hur mycket jag hör om vissa människor på dagarna. Redan nästa dag umgås "skitsnackarna" med dem de igår snackade skit om och berättade hur dumma i huvudet deras "vänner" är för alla andra , men sen umgås med dem dagen efter ? Jag menar vad är det för fel på människor.. sluta snacka skit. livet är fan för kort för att ni ska gå runt och klaga på andra. kolla på er själv istl, det finns jävla mycket fel på er också, om inte mer ! Så håll käften, lev livet istl, vem vet du kanske bara har en månad kvar av ditt liv? EFTERSOM folk frågar - will never tell vilka jag snackar om här. rent allmänt bara tänk.


- Ullared serien börjar nu ! Var ju där två gånger i somras då de spelade in serien . MAYBE jag är med på tv?


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410