semiidag !

Just have to blogga now. Precis avslutat två korta samtal med Hanna och selma, alla vi sitter och försöker fixa en so uppgift, vi har kommit ungefär lika. En av sex sidor. Dataskrivet ! Det har varit en bra dag, selma och jag har haft våra småbråk och sen har vi fixat en uppgift till tema veckan. Och haft lite till lits- övningar. Det gick bra. Om en timme drar jag till Hanna för att se på Melodifestivalen semifinalen idag ifall ni missat ! Och sen ska jag sova över där med selma, vi tre fick ledigt imrn för vi ska se på två filmer och utvärdera dom, så vi börjar inte nio som alla andra hihi. Men ska återgå till mitt och mat,  sedan drar jag iväg till hanna. Sitter i min dunjacka, så varm och skön så jag bara är tvungen. Pusspåer bilder kanske kanske kommer senare :)


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410