home,

HOOOMIE ! Yepp. Började nio slutade halv två. Vi fixade vår lilla grej i datasalen som sagt och sen såg vi Jalla Jalla . Sett slutet förrut och tycker inte det är en speciellt bra film.. Ialf. Efter skolan stack jag och köpte skrivböcker (dagböcker typ) och sen hem. Dator, lite bloggläsande och so-fix. Men orkar inte det mera funderar på att skriva dagbok. Och börde städa mitt rum.. Aja det får bli något. Sämst med bilder just nu men de kommer , har bara inte laddat in på datorn. Vi hörs sen för nu ska jag fixa med annat . Pusspåer. Juste designen ser ju ffuckad ut men jag vet inte vad jag ska göra ! BÖRJA OM ?! HELP ME ! 

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410