mkt text , mkt nöje !

tänkte blogga precis men then I changed my mind .
för jag orkade inte prata om dt etc.
lugn dag , prov etc .
det gick väl okej men man blir alltid sjukt irreterad när man typ
fårreda på att man har fel .
plus att jag låste in mina båda nycklar i skåpet - lyckat säger jag bara.
för jag var streessad .
men knippsade upp dt och fick pusha in allt i elsas skåp ,
men ja det löste ju sig ialf ..
ikväll hade det varit 'förorten' som gällt (som e' kallar det)
men kom på det tio i sex plus att det snöade skit mkt å då orkade jag bara inte.
menmen,
imrn blir det skräckisar hos Johanna/hanna ialf , det är bra .
Och ni har väl inte glömt Earth hour ?! nej dt har ni inte nu när jag påminner er !
halv 9 t halv 10 , stänger ni av hela skiten , tror ni det kommer göra en stor skillnad?
jag tror det , men jag vet vissa som inte gör det .. ;/
menmen några kan väl bry sig , visst ?
sen har jag lite panik över komfiramtionen .. usch!



ja ialf , så har det varit great dag och nu ska vi se en film och äta middag ,
ha det bäst kisses .

                    

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410