konstig (?)

jag sitter här och har ingenting att skriva. jag läste precis en blogg. det var inte mänskligt skrivit? hursomhelst handlade det om en mördare (?) jag vet inte. han hade ialf suttit innan och han skrev grymt bra. ngn hade sagt att han skrev som poesi - det stämmer det skrevs så ialf och det är lite annorlund för så beskriver man väl inte sitt liv? med poesi ? man kunde inte sluta läsa. men det känns overkligt, för han skrev om hur han blir galen och måste lura folk in i en oäkta känsla av trygghet och sen mörda dem. man kunde verkligen inte sluta läsa - jag lovar. det går bara inte. men det var ändå konstigt? har aldrig hörttalas om hnm men han verkade ha suttit inne mkt ? jag orkar inte skriva vad hans blogg hette men den var bra och hittar jag tbx till den kommer jag nog fortsätta läsa den. det vad var jag hade att säga. pussar

Kommentera!
Postat av: h

okej, haha blev lite iriterad på att du skrev om en blogg som du tyckte va bra o så, men ej skrev vilken de va ;P så va hette den? mördare.blogg.se? ;)

<3

2009-03-10 @ 17:53:20
Postat av: kellie

Hola amigo, de va länge sen ;) håller me, du orkar nog säga va bloggen hette! den verkade bra ;o mördare? <3

2009-03-10 @ 18:15:59

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410