långainlägg, långainlägg.

Jag har ont i halsen , inte trevligt .. nejnej. Funderar på att stanna hemma imrn. Usch ! Har ialf fixat lite mera i mitt rum. och nu börjar jag bli trött och eftersom man ska sova mer när man är sjuk så ja , varför inte gå och lägga mig nu? Hörde att Hanna nästan dirket hon kommit hem att gått och lagt sig och också haft ont i halsen. Så nu undrar jag vem som smittat oss ? Det finns väl inget som heter Sommarförkylning va ? God natt ialf så får vi se hur det blir imrn.

Juste fått reda på att ännu en av våra lärare ska avgå , fast ej för sparken. Juste ni kanske inte vet, eller har jag skrivit det ? Ialf dom gör stora nedskärningar av lärare just nu vilket betyder att många sparkas och några avgår för att dom inte tycker att det är smart överhuvudtaget. Nu ska man inte säga för mycket när man har en rektorsdotter i klassen :D nu fick du också vara med hihi ! men jag tycker att vissa som faktiskt inte är bra ska försvinna och dom andra ska vara kvar. för mycket begärt ? Ja, i detta läget ja . Återgår till läraren, hon ska ialf ta ledighet för ett år. hihi utbränd typ, inte bra nu klassen ! ännu en utbränd lärare pga oss ! (eftersom hon är vår mentor .. ) .

Nu ska jag börja fixa mig och sova. Puss&Godnatt !
Ps. Det känns som jag har tinitus ibland :o varför?



Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410