090607

Godmorgon. Gick upp halv tio idag faktiskt, duschade och allting och var färdig till halv elva. Fixade mig bara för jag skulle lämna en grej ute på en sekund men ville ej gå ut helt sovandes. Det är soligt ute ! Ska jag nog vara hemma idag. Känner mig lite sliten fortfarande och sjuk så jag är inte på topp. Jag får inte ofta, men ibland lite insperation av bloggare så nu har jag fått det igen! Tyckte ni att min nya grönadesign var fin ? Tyckte att det är bra med lite nystil så försökte ändra så mycket som möjligt. Ska börja fixa mitt rum för det behövs, ni får ha det så bra så länge så skriver jag senare ! Puss

Idag kanske man kan bada? :)

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410