april .

hejsan .
hemma nu .
har ni varit med om några aprilskämt idag då?
inte jag , eller ja 3-4 men det var inte så stora skämt (a) menmen.
skolan var ju lugn idag + prov.
usch . aja .
sen var jag hos skolsköterskan allt var bra & dt gick fort så jag skulle hinna t provet .
om ni frågar om ngn annans blogg , skriv ert namn då ?
och jag ger inte ut om inte personen själv vill .
ialf , ska strax äta  & sen fixa grejer för redovisnig imrn & gå ut .
märkte ni hur bra väder dt var idag ? haha shitt .
det är sol fortf.
so let the sun shine !
jag tog ngr bilder på lunchen också ,
man kan inte trycka på dem så de blir stora för jag vill inte det .
hihi men ni får ngra ialf .


hihi på ungefär 40 minuter knäppte jag av 130 bilder.
riktig fotare , så får nog ta & radera lite för det tar så mkt plats.

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410