hoome.

Home ! Yes I am, vi åkte därifrån ca tolv och är hemma nu ! ska göra mig iordning och sen sova ! Sjukt trött , vi åt lite middag, kollade på glöden (brommas brasa  .. ) , spelade lite fotbolls spel. dator . a typ det . Men imrn ska jag försöka ta lite bilder , och vet faktiskt inte vad som händer, beror på vädret . Men är nog hemma i helgen ialf vi ska inte iväg vad jag vet. Ialf så får ni inlägg imrn & bilder , har inte varit så bra på att ta kort eftersom jag inte vill tappa bort kameran igen så har jag inte tagit med den ut . men ska försöka ta någon bild imrn. You know u love me, M .

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410