Home !

Home again, startade med att jag var snabb imorse, klarade mig på en timme ! Sen stack jag till skolan, frukost och vanlig dag. Som vanligt när vi har vikarie skriker vi i klassrummet & inte lyssnar på henne, omg vi mobbar verkligen vikarierna. Haha vi är nog ganska pratiga på andra lektioner också, men lärarna har lärt sig att vi är snackiga nu! Sen fick vi tbx soproven, YES is all I am saying. Och hem efter avslutad vecka vi ungefär 3 . O solade lite och nu är jag hemma ! Så tänkte lägga in dagens, men jag vet att det blev cepe med bilden men jag orkar inte fixa mera .. så det blir som det blir, skit fint väder ut så dra ut nu sötisar . You know u love me, M !



Kommentera!
Postat av: Selma

Inte schysst där matilda.

Fin bild, fast tror du glömde ta med huvet. Och handen.

Puss <3

2009-04-24 @ 21:23:31
URL: http://selmaa.blogg.se.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410