you wanna die?

Måste hålla med här. Rökare är de äckligaste som finns nästan. Usch, luktar illa, man dör i förtid, får äcklig hud, tänder, allt försämras. Som min pappa säger som har rökt två ggr (inte testat, utan i två perioder!) varför skaffa sig ett beroende när man inte behöver och inte mår bra av? då är man ju liksom dum i huvudet. haha jag vet att jag kallar min pappa det - SOM NU ABSOLUT INTE RÖKER! - men han kallar sig själv dum i huvudet också eftersom han visste att det var farligt etc, då visste man ju inte riktigt hur dåligt det var men ialf. och seriöst folk som skyller på jäkla grupptryck, då har man ju de sämsta vännerna/äckligaste vännerna som står för grupptrycket! Plus att man själv är dum i huvudet, hallå byebye liksom. usch rökare är så sjukt äckliga och jag vet att folk jag känner röker, det jag tänker på då är ju liksom att de kommer faktiskt inte leva särskilt länge. du tänker nu, och? vadå jag kommer inte dö i förtid? . ursäkta, har du bevis på det, vet man att det är ungefär alla rökare som dör i förtid, varför välja att begravas när du istället kan leva 20 år till hallå, tänker man långt eller vad? usch äckliga människor det finns alltså.



äckligt ..


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410