Resultat;




Jo spexfoto, egentligen vann temat horor&pimps, men det tror inte vår mentor kommer gå igenom om vi snackar med rektorn, hon kommer liksom inte kunna stå för det. Men nu ska vi ha hippie, kändis och "alla väljer själv" att rösta om nästa vecka, al-quida kom egentligen med men det kommer antagligen inte heller fungera.

Bloggtävlings vinnare & besöks höjning, klart tummen upp.

Vunnit handbollsmatch, haha, ja mitt lag dåra..

Klassen är galen på matten, skriker sjukt mycket + vikaren som alla driver med, skulle inte klara av en lektion som vikarie till oss, själv fick jag ont i huvudet usch, fast jag är van liksom? kommer säkert få tinitus innan 20 ialf om klassen fortsätter såhär, haha hörde precis skit om vår klass av min brorsa, dom hade typ snackat för mycket på en lektion, då gemfördes dom med oss som ett dåligt exempel, ja .. tack ?

Gratta Anna som fyller 16 idag !

+ idol börjar idag, don't forget !





Kommentera!
Postat av: kim

haha egentligen vann temat horor & pimps i min klass också när vi skulle ha spexfoto i nian. Men det berodde mest på att det var en majoritet av killar i klassen:P

2009-09-09 @ 13:53:35

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410