Lördag den 5 September

Hejsan bloggen, idag har jag först smsat, och varit inne på datorn, lyssant på musik & fixat rummet, gjorde lite läxor och sen har jag fått en hylla så jag äntligen kan lägga in resten av mina grejer. Nu kom jag hem från grönan, jädrans myckt tjaffs fram och tbx hur man skulle tas sig hem menmen. var där med kim , selma, hanna från halv nio, fast vi åkte/gick typ halva söder runt för att jag hade inget busskort, hanna som glömt det -.- och selma hade bara remsa men vi kom fram ialf. åt lite mat och sen halv nio gick vi in. Nu försöker jag få agnes att svara på om hon hänger med och shoppar haha. jaja, sen är det skolfoto på måndag :o, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig ! puss&godnatt nu!


Kommentera!
Postat av: SANNA

Hej sötan! allt bra? :) KRAM♥

2009-09-07 @ 00:05:50
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410