klagomål.. & klassen

Vill verkligen, verkligen, verkligen hitta min kamera! iiih! den måste hittas och har ingen aning om var den är. sen vill jag ut, inte så dum idè fast det är skiit kallt ute visst? typ 10 grader. iskallt ! uuuuh, vill verkligen inte ha vinter just nu, ialf inte höst, uschi uschi. måste plugga också, men glömt so;n i skolan, italienskan är jag trött på och hemkunskapen måste jag egentligen inte göra nu, men åh. plus det blir mörkt sju? MÖRKT SJU?! kan ni förstå det eller, det var inte mörkt ens vid elva/tolv förrut? hallå? uschuschusch, vintervintervinter uuuh.. don't like.

idag har jag ialf haft en vanlig dag, men kallt ute, och så har vi haft engelska prov, förstår inte när folk sa att det var svårt, vad babblade de om? aja kanske skrev fel ? jaja, sen hade vi bild - klassen snackade med kurator. ska berätta..

Jo igår började vi tio och hade elevaktikvitets dags grejs, var med mentorerna först fyllde vi bara i papper om lite hit och dit om skolan, prov, lärare, miljö. sen lunch och efter satt alla i en ring och snackade, ja okej, fem tjejer mot två killar kan vi kalla det? resten lyssnade, läste tidning, eller skrattade för allt var helt absurt, plus att ibland gick det för långt kändes det som. ialf bråkade de om hur de är mot varandra / i klassrummet. att de sjunger, kastar kommentarer hit & dit åsådära. jag orkar inte lägga mig i, vi andra tjejer är enligt vissa "de normala" eller vad de nu kallar oss, vi orkar inte dra oss in i allt, plus att båda har väl sina rätt & fel. förstår båda liksom. Så idag ialf så pratade vi med kurator om hur vi har det i klassen, ja vi "normala tjejer" eller vad ni nu vill kalla oss satt i egen grupp och berättade vad vi tycker, fast vi snackade om det igår innan gympan också. Känns verkligen som "tusen ggr starkare" klassen just nu haha. Jaja, vår klass är som den är, alla hatar väl varandra helt enkelt .. (?)

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410