I am with you.



Vem tror du kunde rita den här?
Svar; såklart den som är bäst på att rita. Kan Dee Drawings, tjejen är klart bäst,
shit vad glad jag skulle vara om jag kunna rita såhär!
Det är bara hon som har idéerna och begåvningen, för att kunna göra så här fina teckningarna.
Hon säljer sina egen designade smycken, säljer sina egengjorda tavlor och trycker upp sina egna bilder på linnen/tröjor bara så vi kan köpa och också kunna få del av hennes konst. Jag säger bara att ni missar något om ni inte kollar in på hennes sida! Det linnet jag tävlar om nu har jag velat ha och jag besöker ju hennes blogg varje dag, men sen har jag varit borta och när jag kom tibx var linnet slutsålt!. ialf Pusspådig kandee.
Här hittar ni henne; www.kandeedrawings.blogg.se eller www.kandeeshop.se.


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410