Datorn need space

JO! En sak jag försöker fixa är radera bilder, har säkert tusen onödiga bilder. Jag har inte något spel på datorn, någon photoshop eller något som tar stor plats. ändå är datorn snart full? av vad ? Jo, just precis. Bilder. Jag försöker radera dem så gott det går men det lyckas inte riktigt haha. Såhär är det jag har 29 album med mellan 50-500 bilder i var. Sen har jag ett album till och i det albumet ligger det 22 album till. hänger ni med ? mycket bilder alltså. bilderna är bara från vintern 07, alltså i december till nu, ja ni förstår att jag är den som tar mycket bilder? Så nu är det bara att fortsätta radera. Pusspåer.


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410