What I am going through is hurtful

Bella har fått mig att börja lyssna på en hurtful igen var lite beroende av den förrut och nu så lyssnar jag på den igen. Det är alltid så, jag lyssnar på en låt i några dagar, säg tre fyra kanske, då jag lyssnar den om&om igen, liksom lyssnar sönder låten.
Sen har jag också låtar jag lyssnar på förknippas med folk. Tror jag endå har en 10, 15 låtar som jag förknippar med folk , det kan bara vara att dom går runt och sjunger på den eller är med mig när jag lyssnar på låten , eller de som skickat låten till mig. Men jag förknippar fortfarandre låtar med folk - tänker liksom dirket haha det där är  ***** låt and so on. Puss nu!


vänta fyra sekunder på ljud

Erik Hassle - Hurtful


Kommentera!
Postat av: fijah:)

HAHA OKEJOKEJ:p

2009-11-04 @ 21:41:15
URL: http://feliciasoder.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410