VAR EMOT FILDELNING OCH PLÅGERI

Jag är emot päls, vafan vet ni vad dom gör med djuren. Äckliga ni är. FAN USCH! köp inte päls ingen bryr sig om det är oäkta eller inte om det nu bara är bra för djuren. Tänk fan att det pälset har typ slitits av från djuret, djuret har plågats och dödats för att du ska få en jacka när du kan köpa vilken annan som helst som inte har plågat någon. Fan tänk att det lika gärna kunde vara dit eget djur eller din kompis husdjur? vafan idioter, tänk inte bara på er själva - tänk på någon annan för en jävla gångs skull!

Sen kan jag påpeka också att jag varit emot fildelning tidigare , men det har kännts som ett mera hopplöst fall eftersom alla lägger ut musik du drar ner gratis på en sekund?! Vilket kommer resultera i att ingen tillslut kommer köpa skivor . och aritsterna kommer inte ha pengar till att göra nya låtar. ska vi lyssna på gamla låtar då i hundra åår ?! Nej nu ska jag fan hjälpa till här så artisterna får sina pengar - då menar jag inte att köpa en skiva eftersom sverige är ett jävligt snåltland och vissa typ inte har pengar - VADÅ INTE HAR PENGAR ?! det förstår jag inte, men ialf gå in på denna hemisda  - som youtube - hundra procent gratis för oss som lyssnar och artisterna/banden får sina välförtjänta pengar ! 




Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410