New moon , äntligen sett.

Varför skriva massa? jag har ingen ork för det, känns som något onödigt + alla läxor och prov nu i nian (minst tre prov/inlämningar per vecka + läxor) yes, förr i tiden kunde man göra en läxa på söndagen på tio sec som skulle vara klar till fredagen? men nu måååste man ta en dag i taget, och när duu väl har en ledig tid (helgerna . som du faktiskt egentligen måste plugga på men inte orkar) då sitter man inte och bloggar utan istl gör något om ni förstår.

Idag har jag ialf sett New Moon, egentligen är inte Edward så jäkla snygg, dock är Jacob Black finare, hihi ! :) älskar vissa scener alltså, men jag visste den här gången allt vad som skulle hända eftersom jag läst boken , ska få fyran i julklapp också. Mitt problem i jul är att jag har ingenting jag önskar mig utan mobil och boken, pengar är alltid bra också, men annars har jag ingeeeeeeeeeet att önska mig, kan någon typ ge mig tips?

(nöjd nu saskia - jag uppdaterade? ) :)
pusspuss


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410