Min helg, so far.

Ska berätta lite vad som hänt senaste dagarna, i torsdags var jag som säkert en fjärde del av skolan hemma pga vaccinet .. men det var skönt ! Så sov jag osv som man gör när man bara är hemma och alla andra går i skolan.

På fredagen kom jag iväg till skolan ialf. På kvällen mötte jag och hanna upp devina och emma och åkte ut till bromma, dit vi kom halv åtta ungefär. Så Träffade vi Agnes, Åsa, Johanna och Malin och åt kladdkaka hos Agnes haha. Sen kollade vi på idol och tror halv nio kom deras kompis Fredrik och umgicks med oss. Så såg vi på någon film i deras vardagsrum haha det blev varmt där inne liksom nio pers trycker in säg där på sängar och madrasser :D . Jaja, när vi sett filmen klart vid tio i tolv, var vi så trevliga att vi följde Fredrik hem , haha okej han är 93:a men ändå, det var skönt ute! Så jag har vandrat i bromma haha, det var ändå en bit att gå men vi gick fort. Så kom vi tillbaka vid halv ett och började kolla på Twilight med chips och cider. Jag somnade hihi.

Vi åt frukost och snackade lite på lördagen och åkte sen hem runt ett. Sen kom Anna. Hon gick vid åtta och pappa och mamma var på fest men jag var så trött att jag bara satt vid datorn hela kvällen. Var meningen att jag skulle gå och lägga mig tidigt eftersom jag var trött men satt i stället uppe och snackade med en kille haha.

Min helg, imrn är det soprov. Pusspuss ! (orkar inte lägga in bilder från i fredags heller)







Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410