dansgympa .

Lyssnar på en låt som är skit bra ju! Jag måste shoppa och lägga in bilder på bloggen, har duschat och ska upp imrn så jag verkligen kan fixa mig till skolan jag är ju jämt så seg på skolan.

Vi börjar imrn med idrott ialf och jag tror vi ska dansa? inte vals eller något konstigt utan elham & nadia håller i lektionen så dom ska kanske dansa, eller ja hörde det av någon så får vi väl se vad som händer. haha förra gången vi hade slö idrott lektion, förra veckan hoppade vissa omkring och dansade på sitt sätt av oss tjejer, killarna spelade boll tror jag men läraren delade upp oss som att hon direkt visste att alla tjejer ville dansa? va? Amen jag vill ha återträff! 

I helgen träffade jag olika folk ex maria (kollo), och på fredag ska jag sova över hos agnes (kollo) med fler ! skit mysigt, haha men ni kan ju bara gissa vad vissa tror det kommer bli .. fest såklart? ofta det alltid måste bli fest när man bara ska sova över ?! jaja, life goes on. Puss nu!



Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410