I know u like it !

yes, måste bara säga en sak. Läste precis på Ithas blogg. Antar alla vet vem kändisen är ? :) så ialf skrev hon om tatuering och percings hon vill ha . Sen ungefär tre år tillbaka har jag velat ha navelpercing. tycker det är skiiit snyggt ! Så när jag väl får ska jag fixxa för det är ju så himla fint. alltså allt med infekteringar och så, det är ju jobbigt men ialf. Percings , nu senaste tiden eller kanske halv år sen började jag tycka tungpercing är fint också. Inte förrut då verkade det bara äckligt men för ungefär ett halvår sen började jag tycka det är skit fint.

Ialf, tror ni jag skulle passa i navelpercing ?
Kanske tillochmed tunga, fast tror inte jag ska ta i tungan men vad tycker ni?


Mitt finaste collage, tycker det var lite fina percingar och bilder (a)


Kommentera!
Postat av: Anonym

passar i tror jag(:

2009-05-16 @ 19:03:01
Postat av: Anonym

vart hittade du den dära rosa channel ? :)

2009-05-18 @ 13:24:15
URL: http://barafaanny.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410