who says?

Publishme.se har inte riktigt funkat som riktigt så jag fick vänta lite innan inlägget kom.

Hej sötnosar ! Home , stekte pannkakor, skrev dagbok och sen drog jag, Hanna och selma på bio och såg 17 Again, bryr mig inte om vad ni säger, sure ni tror den är töntig men jag tror faktiskt att alla som såg den var äldre än oss så Ha ! Den var skit bra, fifasen haha zac är snygging har jag ialf kommit fram till, sen drog vi ut lite så kom jag hem vid kvart i tio. Så var det en liten skit unge i parken som cyklade runt , kanske i nieårs ålder , och han tjaffsade med alla. Men tror han skulle vara hemma nio. Bedtime for the little children you know . Men nu sitter jag här ialf. Och måste berätta hur dukitg jag är för jag drack inte cola. Haha nä, Ramlösa blåbär (päron är godare punkt slut) , och lite popcorn, duktiga jag ! Jag vet att ni älskar mig!


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410