aallt löser sig (a)

Kom hem vid tre tiden och åt lite och sen funderade Hanna och jag på att dra till Grönan, men nu är vi inte så säkra längre så ska kanske ringa någon ! Ialf idag har det varit helt okej . Skola, tillbaka franska, film på engelskan - Forest gump, och sen är jag lite stolt för på gympan sprang vi så då kan man välja hur långt och jag och en annan tjej sprang längsta vägen eftersom förra gången gilldes det inte för vi var tvungna att bryta och hjälpa en kompis som fick allergichock. Men nu så blev det ialf bra . Nu sitter jag här hemma och funderar på om jag ska dra till Grönan eller fixa design och lite annat smått & gott som jag faktiskt behöver göra .. ! Men det löser sig. Jag vet att ni älskar mig !


Kommentera!
Postat av: JENNNA

haha, balooooooooooo :D

2009-05-08 @ 17:05:57
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410