.......

Jag måste tröst blogga nu pga att vi fick hem vårat konfirmations foto. And I Hate It ! Fan det var seriöst fulare än fulast ! HATA ! SÅ NU ÄR JAG SÅ FUCKING SUR SÄMSTA FOTOGRAFEN EVER ! Hata !

Hemma efter en lång dag faktiskt.. skola , lite lugnt när killarna inte var där på några lektioner. Sen så drog vi till ungdoms mottagning där vi fick reda på om sex. Seriöst det ända vi gör i skolan nu för tiden. Varje dag, no (s-kunskap) och sen möte när dom ska snacka med oss om det. plus nästa vecka är det temakärlek ..
Aja så snackade vi där och sen nu sitter jag hemma hos Hanna och bloggar. Och jag orkar ingenting .. ialf ska vi på bio sen tror jag så det blir väl bra. Puss på er !


Kommentera!
Postat av: Anonym

läs min blogg :)

den är 100 procent mej , och idag har jag gett Dessie o dennism en diss ;O kolla in

2009-05-07 @ 15:47:46
URL: http://dollychild.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410