fylld med kläder !

Jag har inte bloggat idag direkt, pga att jag måste städa . I have too ! eftersom jag vill byta rum så måste man ju eller hur ? så jag måste , yepp men ska återvända till mitt rum nu som inte är klart på långa vägar. Ialf ,  hanna stack iväg med mina tights och skulle byta dem, snäll som hon är, men de hade stängt . tightsen var alltså strumpbyxor - what? trodde faktiskt att tights och leggings var samma sak, fast leggings oftast var tjockare material. så blev lite förvirrad, men om jag skriver, köpte tights menar jag alltid legging (nelon ofc) så det så.

Har ni någongång sett 13 snart 30 . Ialf har den, rekomenderas ! huvudpersonen har ialf en stor garderob , med tusen kläder i och det är så jag vill ha , skit stor garderob med över 1000 plagg i - my dream, finns många filmer med skit stora garderober fullpackade med kläder, älskar de scenerna när man bara ser alla skor&klänningar etc. ! 


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410