jag bloggar, inte död :)

Jag bloggar ! Hejsan alla söta bloggläsare. Inte mycket bloggande idag pga av pengarna det kostar innan sju. Men nu är jag här :) . Idag, jo ganska vanligt . Tv, fixat runt lite studsmatta etc.

Sen har jag kommit på att våra grannar har barn:) haha tre killar, i ett och 13 och 15 års ålder så det är ju bra :)

Sen kommer jag inte in på min inloggning :/ . det är jobbigt för jag glömt lösenordet men det löser väl sig.
Imrn kommer några hit så är dom här över helgen så det är mysigt. Kanske ni får lite flera kort :) .

Har bara gått omkring i min rosa mjukisdräkt idag så det är mysigt. Snart ska vi äta igen :) hihi (a)

Ska leta efter mobilen nu. Pusspåer .


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410