redigering smalhet.

det har varit ialf förrut snack om kissies redigeringar i photoshop. Det jag tänker ta upp är "ta bort extra fett/jag är smalare" delen eller vad man nu ska säga. Så hära , jag trodde förrut att kissie också redigerade sina bilder i photoshop så hon ska se smalare ut. för på någon bild syns inget 'streck'  och då ser hon tjockare ut ? Nej. Strecket vi snackar om är ingen redigering, det handlar om ljuset och blixten. Och beroende på hur du står så ser du "tjockare/smalare" ut. Beroende på hur du står så det det ju anorlunda ut. Står du mer åt sidan ser du smalare ut. Jag gör oftar det , men det beror inte på det. Utan jag tycker det ser snyggare ut ! Så kom ihåg det, för på mina bilder syns 'strecket' när jag har med blixt och nej, det är ingen redigering !
 

Kommentera!
Postat av: Moremi

Åh NEJ! Säg inte att du läser kisse? Onsdag kl 7 btw... Fotleken väntar!

2009-05-25 @ 19:00:14
URL: http://moremi.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410