pusspåer

Nu ska jag skriva lite om det blir som jag tänkt. Drog till Grönan så var där ungefär kvart över fyra. Så träffade vi två tjejer från klassen så åkte vi lite. Övertalade dem att åka Insane och den ena att åka Frittfall. Så det var lite duktigt. Sen så åkte vi hem sjugo i sju och kom hem vid kvart över. Så åt vi mat och kollade på desperate housewives. Ja sen har jag suttit här och skrivit och hanna sprang precis hem och ska hämta grejer och sen kommer hon tillbaka. Så har jag pratat  med farmor. Och vet inte riktigt vad vi ska göra nu. Kanske se någon film . men känner mig lite trött. Hihi. Har ni haft en bra dag, eller kanske helt enkelt toppen? :) Jag har det vad jag vet. Men nu ska jag fixa till i mitt rum för jag lovar er man kommer inte in i mitt rum och det är inte precis jätte bra om någon ska sova där. Så pusspåer så länge . i will be back !


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410