polskaelever :)

Hejsan . Jag är hemma. Min dag började med matte och sen idrott där jag och tre till hoppade höjdhopp. sen så hade vi engelska där vi planerade våra frågor till polackerna som sedan kom. så vid halv tolv fick vi skita i so;n och träffa dom istl. först var det jag s&c som hade en liten pratstund med tre polacker. dom var väl trevliga egentligen men en av dem kollade snett hela tiden. irreterande. sen kom det lite folk så vi umgicks med dom istl eftersom de var mycket trevligare. och efter en timme av prat med lite olika människor gick vi tbx där vi började snacka med andra polacker haha assso på engelska. Sen på lunchen var det väl jag plus fem till som satt och pratade med typ 6 stycken polacker och dom var riktigt trevliga och så fick vi höra på polskhiphop och dom fick höra på svenskhiphop :) haha så fick jag en låt ialf. Sen gick vi omrking och snackade med flera olika och de flesta var jätte trevliga. Men sen vid halv två ungefär gick dom allesammans. Alltså det var en klass, alla mellan 14-15 som kom från poland och skulle vara där till jag tror måndag eller ngt :)

Imrn skulle dom till grönalund tror jag så kanske kanske drar dit (; hihi . sen blev några tjejer kära i de polskakillarna hahah :) kanske två av killarna var okej. resten fula och alla var inställda på att få vara med en kille som var snygg . aja :) bilder kommer. puss .


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410