my day in text

Hemma nu efter en ganska så lång dag. Men den ska inte bli så lång på bloggen .
Först, skolan & lämnade pengar. Sen ringen och hem där jag fixade min läxa lite och kom på att den är ju inte färdig.. aja.

Klockan sju drog jag till konfirmationen där vi först hade lite mässa och sen lite annat, alltså är ju konfirmerad men sen finns det en grupp till  (denna grupp) där man kan bara träffas och umgås, men man behöver inte vara konfirmerad eller döpt så det är bra. Vi satt där och lekte maffia, fotleken , slåleken etc och fick reda på lite namn så sjöng vi, åt glass, a allt sånt. Och alla är emellan 14 - 22 , haha fast man kan inte tro det och alla är skit trevliga (a) . Men nu är jag ialf hemma efter lite mer än tre timmar av skoj . Men ska dra nu så ni får ha det bra pussar. Jag vet att ni älskar mig !

 

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410