sweetie,

Hejsan sötnosar jag är hemma nu efter att spenderat lite tid utomhus med mina vänner. Är trött men vill inte sova, funderar på att duscha och sen sätta på mig mina rosa mjukisdräkt och sedan kolla lite på tv. Men problemet i familjen är inte för få tvapparater (nej de går ingen nöd på fem stycken ) utan kanalerna, jag vet inte.. eller vi vet inte varför men våra kanaler har raderats så vi bara har skogstv utom där vi har hdd;n . Inte bra, så alla vill ha hddn, eftersom vi knappt använder ettan, tvåan, fyran , nä vi tar dom andra kanalerna i första hand !

Men jag har lovat er en design men jag måste fixa annat innan ( I wont tell you ) sedan får vi se hur det artar sig. Ialf så ropar de på mig nu så vi får se om jag bloggar senare men ialf så för ni ha en god natt nu! Kisses !


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410