home , like always.

Home, hann inte skriva mitt förra inlägg för tog snabbt in bilderna på datorn vid halv nio och sen tog det lite tid , och tio i nio någongång fick jag sms så då stack Hanna & Jag ut och mötte upp Bella och Anna. Så var vi med dem. Snackade och gick runt på söder och nu skulle dom hyra film och sen dra hem till anna . Så nu är jag hemma !

Ialf. hanna och jag drog ju ut vid sextiden och var sen hemma vid åtta nångång och åt lite thaifood och sen drog vi ju ut igen som sagt . Vi gick ialf bara runt och tog kort så ni ska säkert få se några.
Jag vet att ni älskar mig !


       

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410