nice pics .

nej jag måste hålla humöret uppe , tänkte visa vad jag köpte igår .
tagit då från hemsidor , orkar inte ta kort själv !


 
nu är jag sjukt stolt för mitt collage, det tog kanske 1,5 timme .
så jag hoppas att ni uppskattar det .
kläderna är grejern som jag vill&har köpt .
den blåa har jag köpt fast i svart & sen köpte jag ett linne till
men hittade det ej på hemsidan .
watch & enjoy !

Kommentera!
Postat av: elsa

du ska ju skriva nåt roligt ju "/

2009-03-21 @ 22:37:55
Postat av: Anonym

vilka av dom är det du köpt?

Elsa hon skriver faktiskt roliga saker så tyst med dej

2009-03-23 @ 17:52:33
Postat av: Anonym

vilka av dom är det du köpt?

Elsa hon skriver faktiskt roliga saker så tyst med dej

2009-03-23 @ 17:52:35

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410