dagens dag

hejsan söta ! är hos hanna just nu . vi har haft en bra skoldag och bilden gick finfint för nu börjar jag komma igång med vad jag ska skriva och rita etc så det är toppen ! vi gör mjölk paket (ifall ngn undrar) strax drar vi till komfirmationen och senare ikväll har jag väl dt tråkigt haha . i helgen vet jag inte vad som händer men dt är ju helg iallafall !
Fick precis reda på att inte ngn av oss har kommit in på kollo , så vi försöker lösa det nu med 3;dje hands val .
försöker fixa in en liten bloglovin grej fortf men det fungerar inte , och jag blir galen på dt.
om ngn vet hur man gör skriv!
nu tjatar dom på mig att jag ska gå , så varsegod nu springer jag .
kisses !

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410