påminning och snack

Nu skriver jag för att påminna mig själv .
Gossip Girl imrn 14.45 !
Bra eftersom jag är ledig - studiedag .
Men som sagt måste plugga .
Jag vet snackar mkt om det men
bara för jag måste eftersom t tisdag har vi
2 inlämnings uppgifter och 1 prov och en läxa.
blir galen på allt detta . . usch för skolan .
Men seriöst utan skolan skulle man ju inte
träffa ngn typ ? och man skulle bli galen på
att vara hemma .
Fast man skulle ju slippa allting så då kanske man
skulle gå ut hela tiden istl och träffa folk ?
Och ikväll är det The shining haha fett tur att vi inte hyrde den idag.


Kommentera!
Postat av: rosa

jag har sett the shining. den är jätte bra !

han som skriver boken är bäst!

2009-03-16 @ 09:05:41
Postat av: ida

känner du många som har blogg?

jag har ingen. men borde jag göra en?

2009-03-16 @ 09:06:14

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410