omklackning

FIFASEN mina skor måste klackas om , andra gången och jag köpte dom i typ november .
sliter ut dom skit fort . så nu ska vi gå t killen som klackar om och om han kan fixa dom
till ikväll . perfekt för jag vill inte gå med gympaskor i skolan . nejnej. jag ska ha mina klackar!
men det är inte specielt dyrt.
måste rusa .
kisses !

Kommentera!
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 300! Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare!

2009-03-16 @ 12:21:46

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410