My beautiful day !

sorry .
jag vet har inte hunnit med inlägg idag . kom hem kvart över tio från S ,
haha där hade vi väl lite 'myskväll' , och idag har skolan tagit tid plus att direkt efter sprang jag hem
och sen iväg till götgatsbacken med selma , hanna , elsa , johanna,
 which means shopping , en tröja på  bikbok och sen 2 linnen ,
en från gina en från bikbok . vi har verkligen våra egna stilar .
' Jo selma den där ska du ha , det är verkligen du'
' Ja elsa dom dära brillorna passar du skit bra i ! '

etcetc. alla har vi vår lilla egna 'stil' ,
plus att jag är galen i persiko färgat & leopard mönster.
haha & såklart tunikor och linnen (klarar bara av långa linnen/ tröjor)
men jag skulle ha köpt jeans . jag orkar aldrig prova dom ! det är så jobbigt ,
men måste man så måste man så jag ska dra iväg dit med selma och hanna imrn antagligen .
Nästa helg ska vi ha tjejkväll och i helgen ska jag nog träffa Kim.
Nä nu tappade jag bort mig . Jo efter shoppingen (bara elsa och jag som handlade)
gick vi till ett fik och satt där i 1,5 timme .. och snackade lyssnade på musik etc &fikade såklart !
Sen så bar det hem till S för mig och H och hade lite mysigt och när jag sen kom hem så
satte jag mig vid tv;n och såg GG och Ghost Whisperer .
that was my day ,
kisses

juste , besök selmas blogg.
http://semlaa.blogg.se

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410