miner '

perfekt . skorna är fixade , omklackade och 'putsade' , det är mocka så man säger inte så men , borstade typ :)
hanna har kommit på att jag har många olika miner när jag går ut.

'rädd - minen' , precis innan jag går ut.
 'vad har jag i fickan - minen' när jag står i hissen.
  'skämms över hanna - minen' när vi går omkring och hanna flamsar.
   'måttligt road - minen' hanna tycker hon är skit skojjjig.
    'försöka vara allvarlig - minen' när jag står i skoaffären och väntar på att jag ska få skorna.
     'låtsas som att jag inte känner hanna - minen' , lite hela tiden medans hon skrattar för sig själv,
      alltså lite hela tiden när vi har kommit utanför ytterdörren.
       'vad tråkig hanna är - minen' när hon stannar hissen förtidigt och tror att jag inte märker ngt
        och kommer snubbla ut.
         'vad hemsk jag ser ut - minen' när jag kollar mig i spegeln i hissen.

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410