hemskt.

usch ser ni vad jag hittade som en kommentar på en annans blogg?! ibland bara.. FYFAN FÖR KILLAR !


Postat av: emelie

de hände mig en grej, när jag dock bara var tolv år.. jag var suuuper kär i en kille, vi var tsm och sånt. sen gjorde han slut med mig, och jag grät ungefär varige varannan dag. han var oskuld och ett år äldre än mig, han träffade nya och jag blev deppigare och deppigare, skärde mig, ville bara döööööö! började röka, dricka. och allt möjligt, sen en dag så fick vi kontakt igen, och jag var foortfarande gaaalet kär i honom, och han flirtade med mig lite som förr, och han var precis som vanligt, han sa inte att han älska mig eller så, men han visste att jag gillade honom & jag trodde han försökte vara snäll mot mig(?) men sen kom han hem till mig, och jag var gladare än någonsin, och de slutade med att han bad mig ta av mig brallorna. & jag gjorde allt för honom, allt verkligen för att få honom tillbaka, jag gjorde alltsom han sa, och de slutade med att jag hade sex med honom, och jag var 12 år!!!! och sen började han perversa sig ännu mer med mig efter de där, vilja träffa mig mer. & jag förstog ju att han bara var ute efter sex då, och jag mådde så himla dåligt. jag började hata mig själv, och jag började hata alla kommentarer jag fick om min kropp, och jag kände mig meningslös. jag gick med på samma sak, om och om igen. att ha sex med honom, & jag mådde skit av de, sen skaffade han tjej. & jag grät varige dag igen, för att han hade tjej, och för att han utnyttjade mig. sen tog de slut med dom, och han började hålla på sådär igen, jag gick med på de, tröstade mig själv med att tänka att han ville ha mig! men de var bara sex han ville ha av mig. no more, och de blev bara ännu mer jobbigare. sen kom han och gick hela tiden, jag glömde honom aldrig. jag hade sex med honom så fort han bad om det, jag sa aldrig nej till någonting. fick en del rykten efter mig, och jag mådde så dåligt över att jag låtit honom göra vad han ville med mig. jag var som en docka, som låg helt stilla & blev avklädd och påklädd. jag har nog aldrig mått så dåligt, och jag orkade faktiskt inte. jag började skära mig igen, jättemycket, överdriver mycket. en gång blev jag helt yr och tappa nästan andan och la mig ner på golvet och skrek och grät.. men det är historia nu, visst.. när jag tänker tillbaka på att jag var 12 år, var olyckligt kär och utnyttjad blir jag ju rätt ledsen, eftersom min enda tanke var på självmord. & jag vill bara säga till alla som läser det här, om någon orkar.. att sex väntar man med tills man träffar en kille man verkligen älskar, som oxå älskar en tillbaka. för gör man som jag, så mår man dåligt ett låååångt tag framåt! alla kanske inte har lust att läsa de här, eller kanske tycker de är bullshit, men det var iallafall den jobbigaste tiden i mitt liv, och den tiden och den killen har förstört alltihopa.. aja, det var iallafall de jag ville säga.


Kommentera!
Postat av: siri

uscch, hur fan kan man utsätta sig för det?

2009-03-17 @ 21:32:42
Postat av: h

gud vad hemskt!

2009-03-17 @ 22:03:52

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410