Dagen går..

god kväll .
idag har det ialf hänt saker .
okej lets go .
först så åkte jag & hanna till farmor halv 2 , vi städade & hjälpte henne med en garderob
som behövde rensas . pappa var där också fast han jobbade med jobbet istl .
vid tre gick vi ut och träffade kim (som bor där) och vi gick till mcdonalds så hanna fick
lite lunch och jag en cheeseburgare [a] . Sen gick vi till gallerian och jag velade mellan
ett par taights och strumpbyxor men sen så;
'Jag tar dom vita det är ju snart sommar ..'
Sen stack H och jag tibx till farmor och städade lite till och sen gick vi tio i sex därifrån
med Kim och tog tbanan till Medis . På 30 minuter han vi fixa biljetter åka tbana , toa haha .
Grymt bra gjort av oss . Sen såg vi ' En Shopaholics bekännelser ' .
Den var bra !
Men eftersom jag trodde att det skulle bli sommar snart så vänds ju allt .
Så när vi kom ut var det snö överallt . Ja så kan det gå.
Och när jag kommer hem visar mamma allt hon köpt till mig , skit bra grejer som jag behöver
(och har letat efter ). Plus nu vet jag vad jag ska ha på mig imrn , alltid ett stort problem på morgonen !
Men nu sitter jag ialf hemma och bloggar .

Två bilder i ahlén , tagna nyss


Plus en bild från i Fredags som dom ville att jag skulle lägga ut !


kisses !

Kommentera!
Postat av: elsa

men då har du den svarta imorrn? vi kommer bli fett snygga :) <3

2009-03-22 @ 21:17:03
Postat av: Anonym

haha en rolig dag verkar du haft,, var filmen bra?

2009-03-23 @ 17:51:48
Postat av: Anonym

haha en rolig dag verkar du haft,, var filmen bra?

2009-03-23 @ 17:51:48

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410