linnen är jag!

Snabb-bloggar. Kom hem fyra någongång, då jag varit på gbacken med Hanna och köpt tre sommarlinnen. Vilket var skitbra.


Jag vet, jag köper verkligen barabarabara sommarlinnen, ni ska se min garderob. De ända gångerna jag inte köper linnen är när det är golftröjor om ni förstår och lite mer lätta, eller lufiga kläder. Aldrig annars, köper bara linnen. Vet inte varför men tycker inte om t-shirtar för dom är oftast för korta! Använder bara långa linnen förstår ni, haha ja det kanske ni redan sett ;) .

Ska dra till Hanna nu och se på en film sen vet jag inte vad som händer. Kanske drar till grönan om vi får lust. Ha det bra. Pusspåer !


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410