hemma i staden igen då.

Jag är hemma ! Efter kanske sju dagars husbils semester är jag hemma, har lite ont i huvudet nu och det är jätte varmt känns det som. Ja i veckan har jag träffat gamla vänner till familjen och spelat golf, om man ska förkorta det. Och nu är jag hemma och ska ta ut det sista ur mitt rum och sen är jag hungrig. Plus att jag verkligen vill gå ut eftersom det är jätte varmt.

Idag har det inte hänt ngt ialf, kommit hem bara och kollat på bloggar. hihi känner mig lite duktigt när jag läst fem dagars inlägg, och det är mycket för storbloggarna. Fast just nu känner jag mig trött på dom, allt bråk, säkert har nä själva läst om det va ? När dom snackar skit och göra sånna saker mot varandra. Skulle aldrig ta tillbaka en sådan "vän".

Veckan nurå, jo hanna och jag har blivit medbjudna till min släkting, dom bor i en villa och jobbar och det är skönt att komma bort från stan. förrut var jag alltid sån som ville vara i stan för dom flesta var hemma & man hade alltid något att göra. men nu vill jag inte det. i stan då kolla man på klockan " oj shit den är tre och jag bara sittter här! Vad ska jag göra ?! " och får lite panik av att man bara slösar bort dagarna, är du borta och ser att klockan är tre så är det liksom, "äh jag behöver inte göra något, har hela dagen på mig ju !"


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410