torsdag

Haha tack för ni besöker nästan direkt jag är tillbaka !
Jo hanna och jag tog det lugnt idag med att spela spel och sen har vi ritat kan man säga och när jag kom hem straxs innan åtta så kom pappas kompis så åt alla mat och sen så har jag kollat runt lite på internet. Två saker som ska fixas är . Ett - min dator så jag kan lägga upp bilder . Två - försöka sluta med att skriva ordet typ. Man skriver det så ofta & säger det ännu oftare. Jag tycker det är så fult att läsa men det är svårt att skriva " jag har varit på en liten semester nästan/ungefär/cirka " utan du skriver så det låter bra " jag har varit på en liten semester typ "  men jag ska försöka så ni vet. pusspuss nu så hörs vi senare !


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410