Usch

Haha okej ska sova snart så detta får gå fort. Jo jag har varit hos farmor, fikade typ och stickade och kollade på uppdrag granskning, omg det handlade om en tjej som i sex års tid blev utnyttjad av sin pappa och även fast socialen fick brev från polisen och skolan och grannar etc så fick tjejen leva där . kolla dom hade tagit kontakt med pappan när hon blev utsläng från sin mammas lägenhet och grejen var att dom kollade ej upp hans bakgrund omg om dom bara hade gjort det ! Idioter ! asso han hade suttit i fängelse blivit anklagad och suttit på psyket minst 30 ggr , fyfan att hon klarade av det. Hon fick fixa till alla hans droger bara för han hade problem med händer . I en vecka mitt i vintern sov dom ute under en pressening i en iskall bil för pappa ej kunde betala hyran eller ngt och hon fick ibland på nätterna sova på sin gård och då o då sov dom i en rutten gammal husbil. Hon blev inte misshandlad men våldtagen flera gånger och fucking socialen kollade upp dom varje år men vafan skulle hon säga när pappan står bredvid? han våldtar mig och jag mår dåligt? nej det är klart och idioterna kollar inte upp det även fast hon inte gått i skolan på två år och grannarna säger att han är farlig och dom är rädda för honom plus att tom poliserna är helt sjuka !? när dom sov på en parkering och i sin iskalla bil sa pappan att dom fått motorstopp och var tvungna att sova där , och poliserna trodde honom:O! idioter.  Men nu är hon förlovad och är 18 och har bott hos foster föräldrar ett tag. Allt hände i vetlanda typ. Usch Hemskt !

Ja dt roliga var att pappa tycker att jag kan gemföras med en foppa toffla för jag är så dum :) hahah och jag hade glömt lämna farmors nycklar så vi åkte tbaka och pappa ringde innan och skämta och bah a asso vi får skicka nycklarna med natttåget från göteborg och du får hämta dom tidigt på morgonen imrn på central stationen, haha farmor typ ängsligt bah ' nej det går inte' haha tror hon var trött för vi har liksom 10 minuter t farmor och bor i Sthlm , sure att vi skulle dra t göteborg då för att skicka nycklarna? :)
haha okej allt från mig , god natt <3

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410