Halooojsan !

Halooojsan :) .
Jaha okej , jo idag så har jag varit hos S och städat mitt rum , spelat spel etc :) roligt roligt , och gjort engelskan (a) . sett I taket lyser stjärnorna, good ofc :) haha a annars har det bara varit plugg och igår var det återträff , hahha alla fick ta alcoholtest :D , roligt roligt, sen var det fest hos tove för ett tag sen, elham fyllde 15 och S fyllde i måndags och pappa 50 i onsdags :) , snart drar man t thailand , shiit vad skönt , bara slappa i typ tre veckor :) nice . Haha vad ska ni göra på lovet då ? :) , nä nu vet jag inte vad jag ska göra , vill inte sova än menmen :) hahahah om jag kunde vara duktig och sova nu , haha skulle jag aldrig klara . okej ciao !

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410